2009年12月29日火曜日

Thank you very much!

I finished my solo exhibition in Yokohama!
横浜での個展が終わりました!
I spend about 8 month, prepare for this solo exhibition.
この個展に約8ヶ月を費やしました。
I made 283 beads! These are only beads,necklace,pierced earring,strap and any collaboration.
とんぼ玉、ネックレス、ピアス、ストラップやコラボレーションなど283個の作品をつくりました。









More than 200 people comes my solo exhibition!
個展には200人以上の方々がお越し下さいました!
And I gave many wonderful bouquet!
そして、たくさんのお花も頂きました!
I appreciate everyone!
私は、お越しになったみなさんに、心から感謝しております!
I was encouraged for everyone!
みなさんに、たくさん元気をいただきました!
I wish, finally for this year, to thank you all!!!
今年の最後に、皆様に心からの感謝を申し上げます!
Have a nice the end of the year!!!
I wish your happiness always!!!
良いお年をお過ごしください!!!
皆様の幸せをいつもお祈り申し上げます!!!

1 件のコメント:

Unknown さんのコメント...
このコメントは投稿者によって削除されました。